۱۴۰۲ بهمن ۱۵, یکشنبه

اصطلاح "تبلیغات" ترکیبی از کلمات "تبلیغات" و "سرمقاله" است

 (ریپورتاژ آگهی) آگهی تبلیغاتی یک تبلیغ در قالب محتوای سرمقاله است. اصطلاح "تبلیغات" ترکیبی از کلمات "تبلیغات" و "سرمقاله" است. Merriam-Webster تاریخ پیدایش این کلمه را سال 1946 می داند.خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی آی رپورتاژ

رپورتاژ آگهی به انگلیسی Ads reportage یا Advertorial - رپورتاژ یا رپورتاژ آگهی چیست؟ چگونه یک رپورتاژ آگهی هدفمند بنویسیم؟ آیا خرید ریپورتاژ باعث فروش بیشتر سایت فروشگاهی یا افزایش ورودی گوگل سایت من خواهد شد؟ هنگام خرید رپورتاژ به الکسای سایت توجه کنیم یا به دامین آتوریتی؟ اگر شما هم با این پرسش ها روبرو شدید پیشنهاد می کنیم این پست کاربردی و کوتاه را تا انتها مطالعه کنید. رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟ یک محتوای تبلیغاتی اثرگذار از آرم تجاری وبسایت است که جهت افزایش برندینگ و اعتبار سایت خریداری می شود. منظور از افزایش اعتبار به معنی ساده کسب ارزش و آبروی بیشتر سایت شما برای موتور های جستجو , به ویژه گوگل است که به آن ارزش ناب سایت (link equity) نیز گفته می شود. رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برداز آن گذشته، موارد دیگری از رپرتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپرتاژ آگهی‌ها شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر