۱۳۹۹ آبان ۱, پنجشنبه

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

 

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

 

برای دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه
در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه را مرور می کنیم. سریال قورباغه جدیدترین ساخته هومن سیدی برای شبکه نمایش خانگی می باشد، سوپراستارهای محبوبی از جمله نوید محمد زاده برای اولین بار است که حضور در نمایش خانگی را تجربه می کنند. قورباغه همچنین اولین ساخته هومن سیدی برای نمایش خانگی می باشد. در ادامه با بازیگران سریال قورباغه آشنا می شویم. با پارس ناز همراه باشید.

داستان سریال قورباغه +

کفش هام واسم کوچیک بوده، ساعت خوای می مونده و من ازش جلوتر حرکت می کردم. دنیا برای من جای کوچیکیِ. احساس می کنم همه جا بسته ست و نمی تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه ها رو قبلا دیدم… درختارو، صدای آبشار و قورباغه ها… اونا رو زمانی می بینیم که در حال مُردنم.

سریال قورباغه کی پخش می شود؟
این سریال بهار سال 1399 به مرحله پخش می رسد.

سریال قورباغه چند قسمت است؟
این مجموعه در 15 قسمت یک ساعته تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
بازیگرانی از جمله: نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر سریال قورباغه

نوید محمدزاده متولد سال 1367 و فروردین ماهی می باشد، او متولد ایلام است و قبل از بازیگری فوتبالیست بوده است. او با دیدن فیلم صورت زخمی با بازی آل پاچینو تصمیم می گیرد که بازیگر شود، به کرج مهاجرت می کند و با شرکت در کلاس های آزاد رشته بازیگری را دنبال می کند. او با بازی در فیلم ابد و یک روز به شهرت بالایی دست یافت. نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

دانلود سریال قورباغه هومن سیدی کامل

بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر سریال قورباغه

سحر دولتشاهی متولد سال 1358 می باشد، او در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و به زبان فرانسوی مسلط می باشد. او با بازی در سریال نابرده رنج و همچنین فیلم طلا و مس به شهرت بالایی رسید. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان کارگردان مشهور کمدی می باشد.

بیوگرافی صابر ابر بازیگر سریال قورباغه

صابر ابر متولد سال 1363 و خرداد ماهی می باشد، در رشته مدیریت تحصیل کرده و زیر نظر بزرگانی مثل: مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، مرضیه برومند و حبیب رضایی بازیگری را آموخته است. او با بازی در فیلم درباره الی و همچنین فیلم دیدنی اینجا بدون من به شهرت بالایی دست یافت، او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر سریال قورباغه

فرشته حسینی متولد سال 1376 و اردیبهشت ماهی می باشد. او متولد تهران است و از سنین کودکی فعالیت های خود را زیر نظر استاد مهتاب نصیر پور و محمد رحمانیان شروع کرده است، او با بازی در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان به شهرت بالایی رسید. او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

https://www.pinterest.com/pin/586664288954920984/

بیوگرافی مهران غفوریان بازیگر سریال قورباغه

مهران غفوریان متولد سال 1353 و شهریور ماهی می باشد. او متولد تهران است و در رشته نقاشی تحصیل کرده است. او با ساخت سریال پربیننده زیر آسمان شهر و خلق چهره های ماندگار در ژانر کمدی به شهرت بالایی دست یافت. او به غیر از بازیگری در حرفه اجرا و نقاشی هم فعالیت دارد. او متاهل است و صاحب یک دختر می باشد.

بیوگرافی آناهیتا افشار بازیگر سریال قورباغه

آناهیتا افشار متولد سال 1365 و مردادماهی می باشد. او در تهران به دنیا آمده، در رشته نقاشی تحصیل کرده و فعالیت در حرفه بازیگری را از دوران کودکی و نوجوانی خود آغاز کرده است. او با بازی در سریال سه در چهار و همچنین سریال رستگاران به شهرت بالایی دست یافت. آناهیتا افشار ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی هومن سیدی بازیگر سریال قورباغه

هومن سیدی متولد سال 1359 و آذرماهی می باشد. او در استان گیلان متولد شده و در رشته گرافیک و همچنین بازیگری تحصیل کرده است. او با بازی در فیلم یک تکه نان به شهرت رسید و سپس با ساخت فیلم هایی مثل: آفریقا، اعترافات ذهن خطرناک من و خشم و هیاهو تبدیل به یک کارگردان صاحب سبک شد. او همسر سابق آزاده نامداری می باشد.

https://www.pinterest.com/pin/586664288954920984/

برای دانلود سریال قورباغه کلیک کنید







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر